15 Ekim 2009 Perşembe

i'm no superman

az önce yüzümü yıkayıp aynada bi an kendime bakınca süpermani o kadar da çok sevmediğimi farkettim.
üstelik onun çoğu insandan daha insan olduğu görüşüne de katılmıyorum.hiç katılmıyorum hem de.
adam kahraman.ne ararsan var.hem çelikten bi vücudu var hem yakışıklı.herşeyden hızlı.uçuyor en başta.her koşulda hep en mantıklı şeyi yapıyor.ama öyle mütevazi,bi gram ukalalık yok.insani bi özellik mi bu allasen?bence hiç değil.
insanoğlu dediğin çiğ süt emmiş homo sapienslerdir.beyninin ancak yüzde onunu kullanabilen,düşünme yeteneğine sahip olduğu söylenen ama bu yeteneği ne kadar kullandığı meçhul olan-insanlık zararına çalıştığı zaman bu yeteneğini kullanan da çok ama- konuşabilen,üreyebilen bi varlık işte.süpermani prezervatif reklamında kullanan insandır.daha insandır.
hem doğru söyleyin hangimiz bu kadar güce sahip olup bir tek kişi ile paylaşmadan durabiliriz?ben duramam da.
ben hep örümcek adamı daha çok sevdim.o daha bizden sanki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder