15 Temmuz 2009 Çarşamba

270408

Uzun zamandır hem de büyük bir istekle bu anı bekliyor olmama ve o da buluşma yerine tam da saatinde gelmiş bekliyor olmasına karşın,saklandığım yerden çıkamamamın,yanına gidemememin bi açıklaması olmalı...
Buluşacağı kişinin aslında ben olduğumu anladığında büyük süpriz yaşayacağı kesin üstelik bira kokuyorum.Bunlar karşısına çıkamamam için yeterli açıklamalar değilse; böyle bir anda üzerimdeki t-shirtün önünde fuck everything fuck fuck... yazması da bir tesadüf değil bir sanat eseridir.Önemli bir iş toplantısına şortla girmek zorunda kalan birine sormak lazım o anda nasıl hissettiğimi,hemen hemen aynı durumlar.
Karşısına çıkıyorum."Merhaba" diyorum,aynı şekilde cevaplıyor. "Okul nasıl gidiyor" diyorum, "iyi" diyor.Sanki beklenmeyen üstüne üstlük bira kokan ben değilmişim gibi hatta o itici t-shirte dahi aldırmadan gayet umarsızca; "Öğretmen olacak olmana hiç şaşırmıyorum,benim sana yakıştırdığım meslek buydu" diyorum. "Neden?" diyor. "Bilmem" diyorum...

Aldığım en güzel andaç yazısı :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder